Anasayfa | Haber | Dizi | Eğlence | Yarışma | Gündüz Kuşağı | Film | Spor | Magazin | Meraklısına
Güncel Sağlık » Sağlık ve Yaşam Tarzı
Kahve kadın kalbine iyi geliyor

04 Ağustos 2008 Pazartesi 17:14

İspanya’da Autonoma de Madrid Üniversitesi’nde yapılan araştırmaya göre kahve tüketiminin erken ölüme sebep olmadığı, aksine kalp krizi riskini azalttığı ortaya çıktı. 

Orta yaş katılımcılar üzerinde yapılan araştırmada günde 6 fincana kadar düzenli kahve tüketiminin kansere bağlı ölüm riskini artırdığına dair bir kanıt bulunmadı. İspanyol araştırmacı Lopez Garcia’nın Journal Annals of Internal Medicine’de yayımlanan araştırmasında, uzun süreli ve düzenli kahve tüketiminin özellikle kadınlarda kalp krizi riskini azalttığı açıklandı.

Araştırma günde iki ila üç fincan kafeinli kahve içen kadınların hiç içmeyenlere göre yüzde 25 oranında, dört ila beş fincan kahve içen kadınların ise yüzde 34 oranında daha az kalp krizi riski taşıdığını ortaya çıkardı.

348 kez okundu
 
 
Diğer Haberler : Güncel Sağlık » Sağlık ve Yaşam Tarzı
 
Antioksidanlar gençleştirmiyormuş
Büro çalışanlarının boyunları ağrıyor
Sigaraya eğilim ebeveyne bağlı
Kötü patron kalbe zarar verebilir
Hafızanın düşmanı hipertansiyon
Hiperaktif çocuk boşanma sebebi
Yaşlılar günde 1 saat yürümeli
Yanlış egzersizde tansiyona dikkat
Papatya
Serinlemenin bedeli hastalık olmasın
Erkeklerde erken yaşta damar tıkanıklığı
Koşmak, yaşlanmayı yavaşlatıyor
Hayat Bitkilerde
Taşikardiyi tanıyalım
Kahve kadın kalbine iyi geliyor
Uyku sorunu bebeklikte başlıyor
Sabah yürüyüşlerinde kalp krizi riski
Aktif yaşam kanser riskini azaltıyor
Yürüyüşün 23 faydası
Yoga Duruşları
Kadınlara müjde, aslanpençesi
Mobil yaşam sağlığı etkiliyor
Yoga ve hissetmek
Sıcak yorgunluğu nedir?
Sağlıklı yaşamda antioksidanların yeri
Yaşam tarzı olarak egzersiz
Fazla kilonun sebepleri ve önlemleri
Kemiklere dikkat etmek gerekiyor
Depresyon: Çağın hastalığı
Uykusuzluğu yenin
Bacaklar da huzur ister
Ruhsal sağlığa önem vermek
Diabeti tanıyalım
Diş nasıl çürür?
Alerjilere dikkat
Tatilde nasıl yiyelim, içelim?
Ne kadar stres o kadar bruksizm
Bilgisayarla çalışanların hastalığı
Sigara içmeyenleri idare etmek gerek
Cep telefonları çocukları tehdit ediyor
Yaşam tarzı değişikliği kanser riski
Tansiyonu yaşam tarzı belirliyor
Mutluluk yaşlandıkça artıyor
Ağız hijyeni ile kokuya son
Detoks’la toksinlerden kurtulun!
Kinesioloji: Bedensel ve ruhsal denge
Yürüyüş kanser riskini düşürüyor
İşkolikliğin nedeni mutsuz cinsel yaşam
Bekarlık zayıflatıyor
Stresli çalışma ortamı kalp düşmanı
Direksiyonda doğru oturuşun önemi
Cep telefonu tümör riskini arttırıyor
Günümüzün rahatsızlığı: Bel ağrısı
Nargile sigara kadar zararlı olabilir
İşyerinde zinde kalmanın yolları
 
 
Oyunlar Fox Mobil Sağlık Burçlar Kadın
Yayın Akışı | Uyduda FOX | Site Haritası | İzleyici Temsilcisi | İnsan Kaynakları | İletişim