Anasayfa | Haber | Dizi | Eğlence | Yarışma | Gündüz Kuşağı | Film | Spor | Magazin | Meraklısına
Diyet » Diyet Dünyasından Haberler
Akdeniz diyeti Alzheimer düşmanı

Balık, taze sebze ve meyveden oluşan Akdeniz diyeti ile şarap Alzheimer hastalarının ömrünü uzatıyor.

Amerikan Nöroloji Akademisi`nin dergisinde yer alan çalışmaya göre, ABD`li bilim adamları 4.5 yıl boyunca 192 Alzheimer hastasını izledi.
Araştırmada, daha çok taze meyve ve sebze ile balık yiyen, hafif ve sağlıklı yağlar tüketen, orta düzeyde şarap içen ve hayvansal gıdaları az tüketen hastaların, tersini yapanlardan ise 1.3 ila 4 yıl daha uzun yaşadıkları belirtildi.
 

468 kez okundu
 
 
Diğer Haberler : Diyet » Diyet Dünyasından Haberler
 
Sağlık Bakanlığından "diyet" uyarısı
Ramazanda diyet olur mu?
Lezzetin ardındaki kanserojenler
Diyet, az yağlı mı az şekerli mi?
Zayıflayın ama riske girmeyin
Diyetin dostu enginar
Cinsel gücü artıran diyet
Diyet dostu bitkiler
Diyet yağ hücrelerini azaltmıyor
Kadınların ömrü diyetle geçiyor
Yo Yo diyetlerine dikkat
Plazalar şişmanlatıyor ama...
Diyet içeceklerde kilo tuzağı
Diyeti arzusu hastalık mı?
Uzmanlar şeker gibi bir diyet hazırladı
Burçlara göre diyet yapmak
Bitkisel ürünlerin hepsi masum değil
Leptin iştah kesiyor
Göbekğe dikkat
Bayramlarda kilo almamak için
Kilo sorunu artık dert değil
Şişmanlık kansere davetiye
Bel çevresine dikkat
’Fast food’un dörtte biri yağ
Makarna ve bulgur obezite riskini azaltıyor
Kepek, beyaz ekmekten farksız
Light gıda çözüm değil
Buzdolabınızdaki tuzaklara dikkat!
Fast-food yerken dikkat
İşte meşhur diyetin tarihçesi
Yo-yo Diyetleri Hasta Ediyor
Plaza şişmanlarına katılmayın
Akdeniz diyeti Alzheimer düşmanı
 
 
Kız Takımı Oyunlar Fox Mobil Sağlık Burçlar Kadın
Yayın Akışı | Uyduda FOX | Site Haritası | İzleyici Temsilcisi | İnsan Kaynakları | İletişim | FOX TÜRK